Zaļumballe, kas ceļoja apkārt pasaulei, nokļuva nepatikšanās. Jūs spēlē Jumper 2D palīdzēsiet viņam izkļūt no tām, kā arī nokļūt līdz sava ceļojuma beigu punktam. Jūsu priekšā būs redzams jūsu varonis uz ekrāna, kas atradīsies platformā. Viņš virzīsies uz priekšu, lecot. Visa grīda zem tā būs nosēta ar tapas, un, ja jūsu varonis uzkritīs uz tiem, viņš mirs. Jums nebūs jāļauj tam notikt. Lai to izdarītu, izmantojiet vadības taustiņus, lai pārvietotu platformu pa spēles laukumu un novietotu to zem atlēkušās bumbas. Tādējādi jūs neļausiet viņam nokrist uz smailēm un nogādāt viņu ceļojuma beigu punktā. Tiklīdz viņš būs tajā, jums tiks piešķirts noteikts punktu skaits Jumper 2D spēlē, un jūs pāriesit uz nākamo grūtāko līmeni.