Grāmatzīmes

Spēle Svētnīcas glābšanas plāns

Spēle Sanctuary Rescue Plan

Svētnīcas glābšanas plāns

Sanctuary Rescue Plan

Stickman bija pārāk ziņkārīgs un cieta no tā Svētnīcas glābšanas plānā. Bet sāksim kārtībā. Varonis jau sen vēlas apmeklēt seno pamesto pili, kas jau vairākus gadu desmitus ir tukša, kopš pazuda tās īpašnieks lords Vampirescu. Īpašnieka dzīves laikā cilvēki apdomīgi izvairījās no pils. Viņam apkārtnē bija ļoti slikta reputācija. Kad viņš pazuda, klīda baumas, ka pilī klīst spoks un cilvēki nolēma ar to neriskēt, ko nevar teikt par mūsu varoni. Viņš netic aizspriedumiem, vampīriem un spokiem un drosmīgi atvēra pils masīvās durvis un iegāja tajā. Tūlīt nabaga biedrs tika apturēts no virves no griestiem. Palīdziet viņam nokāpt un nokļūt līdz durvīm. Izgrieziet virvi, bet nākamajā telpā tā atkal pakārt. Tikai šķēršļi zem tā būs briesmīgāki. Zinot, kur un kad jāapgriež virve Svētnīcas glābšanas plānā.