Grāmatzīmes

Spēle Karenni Run

Spēle Karenni Run

Karenni Run

Karenni Run

Meitenei vārdā Karenija ir jāatgriežas mājās. Viņa bija nerātna, un tā vietā, lai paliktu mājās, viņa devās pastaigā un klīda pietiekami tālu. Kad viņa mēģināja atgriezties, ceļā sāka parādīties dažādi šķēršļi indīgu čūsku, sikspārņu un citu radību veidā. Karenijas skrējiena varonei varat palīdzēt atrast drošu ceļu vai veidu, kā neitralizēt šķērsli. Piemēram, lai čūska nekostu, pietiek atrast burvju lapu uz vienas no platformām. Viņš padarīs meiteni neievainojamu. Savāc dažādus priekšmetus, katrā konkrētā gadījumā tie var būt noderīgi, un virzies uz priekšu.