Grāmatzīmes

Spēle Mystery Room

Spēle Mystery Room

Mystery Room

Mystery Room

Ziņkārība ir ne tikai zināšanu avots, bet arī veids, kā radīt problēmas vienā vietā. Stāsta Mystery Room varonis ir žurnālists, un, ņemot vērā viņa darbības raksturu, tam ir jābūt ziņkārīgam, bet tas bieži noved pie dažādiem ziņkārīgiem gadījumiem. Viņš ilgi centās uzzināt par kādu slepenu telpu, kas atrodas viena aristokrāta pilī. Visādā ziņā varonis centās viņu redzēt un redzēt ar savām acīm, un viņš to darīja. Reiz viņš ielauzās pilī un atrada telpu, bet, kad viņš to ienāca, viņš bija aizslēgts. Tikai tad viņš saprata, ka tas ir slazds. Tagad, neizbēgami, viņiem būs jāizpēta telpas, tostarp tās, lai izietu no tās.