Labirints ir struktūra, kurā ir ļoti viegli pazust, ja tur nokļūstat. Spēļu telpā šo ēku bieži izmanto, lai sajauktu dažādas rakstzīmes, ieskaitot nedzīvas, piemēram, spēlē Prudent Movement. Mūsu varonis ir dzeltens aplis, kurš pēc likteņa gribas nonāca labirintā. Viņa uzdevums ir nokļūt kvadrātā ar tādu pašu krāsu kā pats ar īpašu apaļu nišu, kurā aplis lieliski iederas. Pats varonis nezina, kur virzīties, bet jūs redzat visu attēlu no augšas. Šis pārskats ļaus jums virzīt formu pa īsāko ceļu uz mērķa sasniegšanu. Bet tas viss ir pārāk vienkārši, un spēlē jābūt nozvejai, un tā ir. Varonis jāpiegādā pirms taimera beigām ekrāna augšpusē. Tā jau ir problēma, jo uzdevuma izpilde burtiski prasa sekundes. Bija jābūt ne tikai veiklam, bet arī saprātīgam, izvēloties optimālāko ceļu un nepieskaroties labirinta malām.