Grāmatzīmes

Spēle Krūmu un Dragon

Spēle Dwarf and Dragon

Krūmu un Dragon

Dwarf and Dragon

Katrs punduris burvju mežā ir pūķis, šķiet, ka punduris sasniedz simts gadus vecs, un ir gatava tikt galā ar niķīgs radību. Par Krūmu simts gadu - jaunībā, bet šajā vecumā ir izmaiņas apziņā un izpratni par pasauli. Mūsu varonis spēles Krūmu un Dragon sasnieguši nepieciešamo vecumu, bet pūķis neieradās. Tas notiek ļoti reti, bet, ja ir, tas prasa kādu darbību. Ja pūķis neieradās, tas izskatās. Varbūt fantastisks būtībā novērš kāds cits burvju iznīcināt burvju barjera, ir nepieciešams atrast un savākt dažādus enchanted posteņiem. Burvis, kurš uzstādītu lamatas par pūķi, apkārt viņam ar objektiem un neļauj pārvietoties. Spēle Krūmu un Dragon jūs atradīsiet visas preces, kas kavē pūķi. White Mage, kas punduris lūdza palīdzību, jo burvju notīrītu bumbu atrada enchanted objektus un izklāstīts jums apakšā ekrānam. Tas ir visbiežāk mājas iekārtojums vai ierīces, no parastās ēdieniem dārgas rotaslietas. Warlock speciāli izvēlējās smalkas lietas, lai jūs grūti atrast. Palīdzēt punduri spēlē Krūmu un Dragon. Jūsu labprāt acs atklās un varētu saņemt nepieciešamo aprīkojumu, kas ļaus pūķis apvienoties ar viņa nākotnes draugs un kapteinis.