Grāmatzīmes

Spēle Nūjas un čuksti

Spēle Wands and Whispers

Nūjas un čuksti

Wands and Whispers

Tikai reizi simts gados, pilnmēness pilī, Silverkip sāk kustēties kustībā, kas atver pāreju uz seno bibliotēku, kur tiek glabāti ļoti vērtīgi grimoiri un grāmatas par slepeniem maģiskiem rituāliem. Spēles varoņi nūjiņas un čuksti ir profesors Korvins un viņa divi talantīgie studenti: Sērs un miza ar nepacietību gaidīja šo vēsturisko brīdi, un, kad viss notika kustībā, atveseļojās slepenajā bibliotēkā. Tajā pašā laikā ir vērts baidīties no senajiem slazdiem gaismas gaiteņos, kas ved uz senām grāmatām un artefaktiem nūjiņās un čukstos. Palīdziet varoņiem droši iegūt un atrast visu nepieciešamo.