Grāmatzīmes

Spēle Viscous Ventures

Spēle Viscous Ventures

Viscous Ventures

Viscous Ventures

Želejas varonis gatavojas atvērt vairākas sava uzņēmuma filiāles, un šim nolūkam viņam jāiziet līmeņi, jānokļūst nākamajā ēkā un virs tās kupola jāpaceļ sarkans karogs. Ja ceļš ir pārāk garš, būs starppieturas, kurās tiks pacelts karogs. Tas ir nepieciešams, ja pieļaujat kļūdu un varonis nomirst. Ceļojumu viņš varēs sākt nevis no sākuma, bet gan no pēdējā nodotā karoga. Varoņa ceļā būs ne tikai dabiski šķēršļi, bet arī dzīvi briesmoņi un citplanētieši, kas skraida skafandros, kā arī putni, kas arī ir bīstami. Tos var uzlēkt, lai neitralizētu Viscous Ventures.