Grāmatzīmes

Spēle Baiļu savrupmāja

Spēle Mansion Of Fear

Baiļu savrupmāja

Mansion Of Fear

Kārļa kungs, labi pazīstams turīgs cilvēks, filantrops un sabiedrībā cienīts, nesen iegādājās vecu savrupmāju. Pētot ģimenes arhīvu, viņš atklājis, ka viena no savrupmājām, kas agrāk piederējusi viņa ģimenei, tagad nepieder viņa īpašumam un nolēma to sakārtot. Īpašums izrādījās tukšs un pamests, un īpašnieks labprāt to pārdeva gandrīz par santīmu, kas Čārlzu nedaudz satrauca. Viņš grasījās veikt remontu un nolīga strādniekus, taču jau pirmajā dienā viņi sāka atteikt darbu, aizbildinoties, ka mājā ir spoki. Jaunais īpašnieks uzaicināja divus paranormālo parādību ekspertus: Dorotiju un Mārgaretu un lūdza tikt galā ar spokiem vai vienoties ar viņiem. Pievienojieties Mansion Of Fear varonēm un palīdziet noskaidrot situāciju.