Grāmatzīmes

Spēle 2. tempļa skrējiens

Spēle Temple Run 2

2. tempļa skrējiens

Temple Run 2

Dārguma atrašana ir daudzu sapnis, taču šim nolūkam nepietiek tikai ar sapņiem, jums ir nepieciešams izkāpt no dīvāna, arhīvos rakņāties pa tonnām putekļainu seno dokumentu, atrast dažādu fragmentāru informāciju par jūs interesējošo vietu , kur teorētiski varēja paslēpt lādes ar zeltu un rotaslietām. Tad jums viss jāsaliek kopā, jāsastāda plāns un jāorganizē ekspedīcija, pat ja esat tās vienīgais dalībnieks. Ir pilnīgi skaidrs, ka dārgumu meklētāji nav tālu slinki cilvēki, ļoti ziņkārīgi un ar sava veida avantūrismu. Patiesam dārgumu meklētājam ir jābūt gatavam riskēt, jo šī darbība var būt ārkārtīgi bīstama. Visbiežāk dārgumus apglabāja pirāti, taču viņi deva priekšroku klusām, pamestām vietām, kur negāja cilvēku pūļi. Ideāla vieta ir tuksneša sala. Jūs jebkurā laikā varat tajā kuģot un paņemt savus slēptos dārgumus, un ir zināma pārliecība, ka neviens tos neatradīs. Senatnes mednieki dod priekšroku antīkiem artefaktiem, nevis parastajiem rotaslietām. Ja artefakts ir izgatavots no zelta un rotāts ar dārgakmeņiem, tas ir papildu bonuss. Visbiežāk šādi priekšmeti tiek paslēpti senajos tempļos. Ticīgie netaupīja dārgmetālus un akmeņus, lai rotātu godājamo dievību. Spēles Temple Run 2 varonis devās jaunā ekspedīcijā, otrajā pēc kārtas, un viņa ceļš atradās vecā pamestā templī, kas atrodas pašā džungļu centrā. Tur, pēc mūsu piedzīvojumu meklētāja sākotnējās informācijas, vajadzētu būt vairākām zelta statuetēm un citām vērtīgām lietām, kuras var izdevīgi pārdot kolekcionāriem. Viņš viegli tur nokļuva un ātri atrada pašu ēku. Parasti mednieks ir ļoti uzmanīgs, paturot prātā, ka tempļus vienmēr aizsargā dažādi viltīgi slazdi. Pietiek nejauši iesist kādu izvirzītu ķieģeļu vai uzkāpt uz noteiktas plātnes, jo milzīgs laukakmens uz jums uzkritīs, nomazgās to ar ūdeni vai izurbs ar duci bultu. Mūsu senčiem bija savvaļas iztēle par dažāda veida slazdu izgudrošanu. Atcerieties vismaz bēdīgi slaveno Indiānu Džonsu, cik daudz viņam bija jāpacieš savos meklējumos. Mūsu stāsta varonis Templas skrējiens 2 bija ārkārtīgi uzmanīgs, taču negaidīti uzdūrās kaut kam, ko viņš nekad nebija gaidījis - dzīvam dārgumu sargātājam. Izrādījās milzīgs nezināmas sugas zvērs. Tagad viņš metas uz visām četrām ķepām pēc mednieka. Un jūs palīdzēsit bēguļajam, aiznesiet viņam kājas, ātri lecot pāri šķēršļiem, paspējot pagriezties un uzkāpt šaurās spraugās. Lai neko nesajauktu, iziet apmācības līmeni.