Grāmatzīmes

Spēle Snaklops

Spēle Snaklops

Snaklops

Snaklops

Tiecoties pēc treknā truša, čūska tika tik ļoti aiznesta, ka tā nemanīja, kā nonākusi šaurā labirintā. Lai izkļūtu no tā, nepietiek tikai ar izejas meklēšanu. Jums jāievieto viss serpentīna ķermenis uz teritorijas, kas piešķirta violetā krāsā. Lai rāpulis varētu pagriezties vēlamajā virzienā, savāc daudzkrāsainus apļus ar melniem trīsstūriem. Šīs bultiņas un trīsstūra gals norāda virzienu, kādā jūs varat pagriezties. Ja jūs tos nesavācat, čūska sastingst un vairs nevar iet tālāk. Katrs līmenis pievienos savas nepatikšanas, grūtības, kuras jāpārvar. Nepārvietojieties nejauši, pārdomājiet Snaklops spēles soļus, lai droši pārietu uz nākamo līmeni un ietu tālāk.