Grāmatzīmes

Spēle Divas naktis pie kratīšanas radīšanas

Spēle Two nights at jumpscare creation

Divas naktis pie kratīšanas radīšanas

Two nights at jumpscare creation

Naktīs valda pazīstamā apdziedotā savrupmāja ir slikta ideja, bet tu nolēmis pārbaudīt sevi un pierādīt saviem draugiem, ka neticat savādākiem pūļiem un aizspriedumiem, bet velti. Kad jūs ienācāt mājā, durvis aizsprostojās un tumsa ieskauj tevi, un uzreiz tika dzirdamas aizdomīgas segas. Ieslēdziet zibspuldzi, tumsā slēptas radības baidās no spilgtas gaismas. Divu nakšu laikā jums ir desmit minūtes, kad esmu izgājusi no slazdiem, kam tika dota māja, bet vispirms ir jāatrod un jāiegūst divdesmit deviņi viedtālruņi. Lai pārvietotos, izmantojiet lielo pogu apakšējā labajā stūrī vai bulttaustiņus. Kad jūs pieskaraties ierīcei, jūs redzēsit īpašu ikonu kā roku, uzklikšķiniet uz tā un jūs varat paņemt tālruni.