Viduslaiku pilis ir kā aisbergi. Ārpusē jūs redzat tikai nelielu daļu no tā, kas ir paslēpts iekšā un paslēpts dziļi pazemē. Šajos nemierīgajos laikos visiem piļu īpašniekiem bija pazemes slepenās ejas, lai aplenkuma gadījumā viņi varētu nepamanīti izkļūt no pils un aizbēgt vai nest pārtiku. Dungeon and Puzzles spēles varonis, drosmīgs bruņinieks, nesen vienā no savām pēdējām akcijām kļuva bagāts un varēja sev nopirkt pili, taču viņam jau bija barona nosaukums. Viņa senču pils tika sagrauta, tāpēc varonim bija jāpārceļas uz citu. Viņa jaunās mājas izrādījās aizdomīgi tukšas, vēl nesen tajās neviens nedzīvoja. Iemesls ir vienkāršs - briesmoņi atrodas cietumā zem pils. Viņi tur pamatīgi ieraka un izdzīvoja visus, kas mēģināja apmesties augšpusē esošajās viesistabās. Bet mūsu puisis nevēlas padoties, viņš nolēma aizdzīt vai pilnībā iznīcināt visus cietumā esošos monstrus, un jūs viņam palīdzēsiet. Varonis var pārvietoties tikai no sienas uz sienu.