Grāmatzīmes

Spēle The Knight at Dawn

Spēle The Knight at Dawn

The Knight at Dawn (The Knight at Dawn):

Neatkarīgi no tā, cik gudrs ķēniņš varētu būt, viņš nevar valdīt lielu valsti vienatnē. Viņam palīdz daudz padomdevēju dažādos jautājumos. Viņi vāc informāciju, apstrādā to un dod to monarhā, sniedzot konsultācijas par to, kā vislabāk to izmantot. Nesen karalis pārcēlās uz nesen atjaunoto pili un pirmajā naktī viņa baidījās no nāves ar vecā bruņinieka spoku. Viņš mocīja ap pili izmisumā, viņam nepatīk, kā interjers tika mainīts. No dusmām gars nolēma sagraut visus dzīvo iedzīvotājus un tas gandrīz sekmīgi. Gubernators sauc par paranormālu parādību konsultantiem: Artura un Selu. Viņš lika viņiem tikt galā ar spoku: sarunāties vai izraidīt. Palīdziet varoņiem spēlē The Knight at Dawn. Viņiem jāatrod un jāapkopo visi priekšmeti, kas tur spoku mājā.