Star Wars: Knights of Old Republikas
Procesors: Pentium III / Athlon 1 GHz
RAM: 128 MB
Video: 32 MB
Disk Space: 3. 7 GB
Star Wars: Knights of Old Republikas - datoru lomu spēle, kas notiek Visumā sāga "Star Wars". Šajā spēle jums ir, par lielisku iespēju doties cauri pazīstami planētām savākt savu lightsaber un atrisināt daudzas mīklas, lai atklātu zemes gabalu, nevis vienu, lai kļūtu par patiesu Jedi Knight.
Uzzīmē
Spēle Knights of Old Republikas, saīsināti Kotor ir noteikts 4000 tūkstošus gadu pirms aprakstītos notikumus filmas. Sākumā spēle, jūs atradīsiet sev uz kuģa ar nosaukumu "Spire Endara" tiek aizsprosts uzbrukumu Sith flotes pie planētas TARIS. Jūsu raksturs - viens no pilotiem no kuģa, kas kopā ar pārdzīvojušais komandas locekļiem uz leju, lai planētas virsmas glābšanas vienība. Pirmais uzdevums jauniešu pilotam Star Wars Kotor būs atrast savu komandieri, kapteini kuģa no Jedi Bastila Shan. Medības par Bastila un Sith spēku, jo tā ir unikāla iespēja kaujas meditāciju, kas bieži vien palīdzēja ierobežot uzbrukums karaspēka nemierniekiem. Visu gadu ir veikšanu Bastille, no brīža, kad viņa mēģināja sagrābt Dark Lord of Sith Darth Revan, bet negaidītu notikumu pavērsienu un nodevība no Sith māceklis Darth Malak izjaukt visus plānus jedi, kā Sith kungs un nesen parādījās sagrāba varu un sāka veikšanu bruņinieks . Tavs pats stāsts Star Wars: Knights of Old Republikas sākas ar glābšanas Jedi no ienaidnieka karaspēku un veikt savus pirmos secinājumus no sava jaunā skolotāja.
Rakstzīmju klases
Kad jūs izveidojat savu raksturu Knights of Old Republikas, jūs varat izvēlēties vienu no trim attīstības jomās, ar savu unikālo iezīmes, kaujas un mierīgiem iespējām. Sākumā jūs varat izdarīt savu izvēli starp karavīrs, cīnītājs ar lielu vitalitāti, nelietis, vāju raksturu, kas vērsta uz slepeno kustību un streiku par viltīgs, vai skauts, starpposmā klasi starp diviem iepriekšējiem. Ar attīstību gabals Star Wars Kotor, atkarībā no ceļu izvēlaties, jūsu raksturs būs Jedi vai Sith, un šeit atkal priekšā no jums izvēle starp trim attīstības jomas - karavīrs, konsulu vai aizbildnis. Warrior - kontakts cīnītājs, kas specializējas darbā ar lightsaber pieaudzis fizisko spēku, bet ne tik spēcīga spēku. Konsuls - analogs burvis spēlē, galvenā uzmanība prasmju liek cīņas paņēmienus, izmantojot spēku. Sentinel - universālais kareivis, tikpat labi, wielding lightsaber un spēku.
Stūres
Analogs parastās burvju viļņus Kotor ir spēks, īpašas iemaņas, kas pieejami no noteiktu punktu spēli, kā tumšs un gaismas cīnītāji. Katra prasme būs viens no trim jomām - gaiši, tumši vai neitrāla. Spēlētājs nav ierobežojumu, un viņš var apgūt visas prasmes, ja vien viņiem ir pietiekami daudz pieredzes punktus, kas ir dota, lai iegūtu jaunu līmeni. Jūs varat arī izmantot visas prasmes, tomēr, pārstāvji gaismas pusē būs izdevumu daudz vairāk punktus izmantošanas tumsā spēku prasmēm, un otrādi, Sith Jedi prasmes tiks dots vairāk nekā viņu tumsā.